Den här bloggen har sin bakgrund i att jag själv ville köpa en surfplatta. Men eftersom det fanns så oerhört många surfplattor på marknaden visste jag inte alls vilken surfplatta jag skulle välja. Bra guider var också svåra att hitta. Så nu vill jag hjälpa andra genom att ge dem råd kring surfplattor!

söndag 2 september 2012

Den perfekta surfplattan för barn?

Om du letar efter en surfplatta som även dina barn kan använda, rekommenderar jag verkligen att du läser Tommy K Johanssons inlägg om Androidbaserade surfplattan Kurio, som är tänkt att passa just barn och barnfamiljer.

Finns även med svensk programvara numera, och visst verkar den vara mycket barnvänlig.
Har dessutom massvis med olika funktioner, och verkar även vara prisvärd.

Läs mer om Kurio här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar