Den här bloggen har sin bakgrund i att jag själv ville köpa en surfplatta. Men eftersom det fanns så oerhört många surfplattor på marknaden visste jag inte alls vilken surfplatta jag skulle välja. Bra guider var också svåra att hitta. Så nu vill jag hjälpa andra genom att ge dem råd kring surfplattor!

söndag 4 december 2011

De senaste iPad 3 ryktena

Om du väntar med spänning på nyheter kring iPad 3 har det tyvärr inte kommit ut så mycket nytt kring denna efterlängtade efterföljare till iPad och iPad 2 på sistone, men enligt de senaste ryktena (som jag vill betona är just rykten och inget annat) så kommer Apple förmodligen under 2012 släppa hela 2 nya iPads: en iPad 2S (att jämföra med iPhone 4S som släpptes för ett tag sedan, som var en förbättrad version av iPhone 4, men inte en helt ny modell) och en helt ny iPad 3.

iPad 2S förväntas släppas under mars 2012 och iPad 3 under den senare delen av året. Så den som verkligen vill ha en iPad 3 får nog vänta lite till, däremot kan det vara värt för den som funderar på att skaffa en iPad 2 att vänta lite till, tills iPad 2S kommer ut. (Om ryktet nu stämmer)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar