Den här bloggen har sin bakgrund i att jag själv ville köpa en surfplatta. Men eftersom det fanns så oerhört många surfplattor på marknaden visste jag inte alls vilken surfplatta jag skulle välja. Bra guider var också svåra att hitta. Så nu vill jag hjälpa andra genom att ge dem råd kring surfplattor!

torsdag 9 juni 2011

Dagens lästips

Handlar om att så kallade läsplattor, som man bara kan läsa och beställa böcker och tidningar med, fortfarande är populära, trots att så många nya surfplattor lanseras hela tiden.

Anledningen borde nog vara den stora prisskillnaden tycker jag. Själv har jag en läsplatta från holländska Bebook, men jag måste nog erkänna att sedan jag skaffade surfplatta har jag inte använt den så mycket... Surfplattan är helt enkelt så överlägsen.

Hur som helst, läs artikeln och läsplattans fortsatta populäritet här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar