Den här bloggen har sin bakgrund i att jag själv ville köpa en surfplatta. Men eftersom det fanns så oerhört många surfplattor på marknaden visste jag inte alls vilken surfplatta jag skulle välja. Bra guider var också svåra att hitta. Så nu vill jag hjälpa andra genom att ge dem råd kring surfplattor!

onsdag 24 augusti 2011

Just nu funderar jag på...

... att kanske skaffa en HP TouchPad. Hewlett-Packards (som HP ju egentligen heter) surfplatta har ju nämligen inte alls sålt bra, och därför meddelade HP nyligen att man kommer att lägga ned sin surfplattetillverkning, samt även sin mobiltillverkning. Detta har gjort att priserna på HP TouchPad dumpats ordentligt, till och med så mycket att man numera kan få tag på dem för endast 99,99 dollar, alltså lite över 600 kronor.

Så även om denna surfplatta kanske inte är bäst i världen, så kanske man borde prova till det priset?

(bildkällan)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar