Den här bloggen har sin bakgrund i att jag själv ville köpa en surfplatta. Men eftersom det fanns så oerhört många surfplattor på marknaden visste jag inte alls vilken surfplatta jag skulle välja. Bra guider var också svåra att hitta. Så nu vill jag hjälpa andra genom att ge dem råd kring surfplattor!

onsdag 31 augusti 2011

Fler HP TouchPad släpps

Jag har inte lyckats få tag på någon HP TouchPad än, eftersom dessa surfplattor varit slutsålda i princip överallt. Det var dock inte bara jag som ville skaffa en, utan efterfrågan var mycket stor över hela världen när priserna på dessa surfplattor sänktes radikalt.

Nu går dock HP ut med att de kommer att tillverka fler TouchPads för att alla som vill ha en ska kunna få en till detta dunderpris. Så hopp om att få tag på en finns fortfarande!
Läs mer om detta på IDG.

(bildkällan)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar