Den här bloggen har sin bakgrund i att jag själv ville köpa en surfplatta. Men eftersom det fanns så oerhört många surfplattor på marknaden visste jag inte alls vilken surfplatta jag skulle välja. Bra guider var också svåra att hitta. Så nu vill jag hjälpa andra genom att ge dem råd kring surfplattor!

onsdag 2 mars 2011

En surfplatta som passar spelintresserade

På bilden ser ni HTCs kommande surfplatta, HTC Flyer Android 2.4 tablet kommer den att heta, och detta kommer att bli en surfplatta som lämpar sig mycket bra för spelintresserade, då man planerar att integrera denna surfplatta med OnLives molnbaserade speltjänster.

Låter spännande! Själv är jag förvisso ingen superspelfantast, men jag har flera vänner som är det, och som jag tror kommer att gilla en sådan surfplatta.

I övrigt kommer denna surfplatta köra Android 2.4 som operativsystem, och ha 1GB i internminne samt 32GB i lagringsminne.

Källa: Prylkoll, där även bilden är ifrån.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar