Den här bloggen har sin bakgrund i att jag själv ville köpa en surfplatta. Men eftersom det fanns så oerhört många surfplattor på marknaden visste jag inte alls vilken surfplatta jag skulle välja. Bra guider var också svåra att hitta. Så nu vill jag hjälpa andra genom att ge dem råd kring surfplattor!

torsdag 3 mars 2011

Ännu mer iPad nytt




En annan sak som avslöjades på Apples presskonferens som inte blivit lika uppmärksammad av alla, men som jag personligen tycker verkar hur cool som helst är deras nya, självrengörande skal.
Skalet, som Apple egentligen menar är ett skydd, är gjort av mikrofiber, som rengör din iPads skärm medan det är på.En mycket smart uppfinning tycker jag, sådana skydd borde finnas till fler produkter!

Dessutom kommer skalet/skyddet att finnas i flera olika färger, vilket gör det hela ännu bättre. Färgglatt är alltid kul, oavsett vad det gäller!


(Bilderna är från Techcrunch)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar