Den här bloggen har sin bakgrund i att jag själv ville köpa en surfplatta. Men eftersom det fanns så oerhört många surfplattor på marknaden visste jag inte alls vilken surfplatta jag skulle välja. Bra guider var också svåra att hitta. Så nu vill jag hjälpa andra genom att ge dem råd kring surfplattor!

lördag 15 januari 2011

Få en surfplatta gratis




Luuux är en bloggplattform samt ett socialt nätverk, med inriktning mode, teknik och lyx, där du får poäng för att du bloggar eller deltar i diskussioner och så vidare. Dessa poäng kan sedan bytas in mot olika varor i den nätbutik Luuux också driver.

Några av de varor du kan byta dina poäng mot är bland annat:
Apple iPad 64 GB Wi-Fi + 3G
eller en
Apple iPad 32GB - WiFi
eller en
Archos 5 Internet Media Tablet
Så du som vill ha en surfplatta, men inte riktigt har budgeten för en, kan få en helt gratis genom att blogga för den, via Luuux. Observera dock att du endast kan blogga på engelska.
Jag är själv medlem på Luuux, men är lite lat, så jag har inte lyckats samla ihop tillräckligt med poäng för att beställa något än...
Gå med i Luuux här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar