Den här bloggen har sin bakgrund i att jag själv ville köpa en surfplatta. Men eftersom det fanns så oerhört många surfplattor på marknaden visste jag inte alls vilken surfplatta jag skulle välja. Bra guider var också svåra att hitta. Så nu vill jag hjälpa andra genom att ge dem råd kring surfplattor!

torsdag 23 februari 2012

Nytt Angry Birds spel är på gång!

Det är många som gillar Angry Birds spelen, som blivit riktigt stora, inte bara på surfplattor utan även på smart phones. (Jag är en av de personer som är ett riktigt stort fan själv)
Därför är det spännande att höra att en ny version av spelet kommer att släppas snart. Den 22/3 närmare bestämt, och då ska Angry Birds figurerna bege sig till rymden minsann! Spännande!


(källan, där även bilden kommer ifrån)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar