Den här bloggen har sin bakgrund i att jag själv ville köpa en surfplatta. Men eftersom det fanns så oerhört många surfplattor på marknaden visste jag inte alls vilken surfplatta jag skulle välja. Bra guider var också svåra att hitta. Så nu vill jag hjälpa andra genom att ge dem råd kring surfplattor!

fredag 25 november 2011

Surfplattan årets julklapp... igen!

Förra året blev ju surfplattan utsedd till Årets julklapp, något som dock inte infriades helt, och i år är det dags igen. Elektronikbranschen har nämligen utsett surfplattan till årets julklapp år 2011. Elektronikbranschen har som vana att välja en teknikrelaterad Årets Julklapp varje år. Värt att nämna är dock att surfplattan inte valdes till Årets Julklapp av HUI, som förra året. Istället är Årets Julklapp 2011 enligt HUI en matkasse. Lite trist val tycker jag, då tar jag nog hellre en surfplatta faktiskt!

Tidigare Årets Julklappar utsedda av Elektronikbranschen hittar du en lista på här.

(Källa: IDG)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar