Den här bloggen har sin bakgrund i att jag själv ville köpa en surfplatta. Men eftersom det fanns så oerhört många surfplattor på marknaden visste jag inte alls vilken surfplatta jag skulle välja. Bra guider var också svåra att hitta. Så nu vill jag hjälpa andra genom att ge dem råd kring surfplattor!

tisdag 20 september 2011

Ny uppdatering av Android på g

Att det finns en hel del buggar i nuvarande Android versioner är nog ingen nyhet för någon som använder Android idag, vare sig man gör det på en surfplatta eller på en smart phone (själv använder jag det på båda delarna).
Men som tur är kommer detta att fixas till snart. Google förbereder nämligen just nu en stor uppdatering av Android, som än så länge går under projektnamnet Ice Cream Sandwich.

Uppdateringen kommer att göra att samma version av Android kan användas på så väl surfplattor som smart phones, men i övrigt vet man inte så mycket mer om det hela, mer än att Google själva säger att uppdateringen kommer "inom kort".

(Källa: IDG, där även bilden är ifrån)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar