Den här bloggen har sin bakgrund i att jag själv ville köpa en surfplatta. Men eftersom det fanns så oerhört många surfplattor på marknaden visste jag inte alls vilken surfplatta jag skulle välja. Bra guider var också svåra att hitta. Så nu vill jag hjälpa andra genom att ge dem råd kring surfplattor!

måndag 30 januari 2012

Trojan på Android Market

Om du har en Android surfplatta (som jag) så kan det vara bra att Android Market nyligen drabbades av en trojan som fått mycket stor spridning. Har du laddat ned mycket på Android Market nyligen kan det därför vara bra att gå in och läsa IDG:s artikel om denna trojan här.

Själv verkar jag inte ha drabbats, men det vore givetvis riktigt trist om så vore fallet så uppmanar verkligen andra till att kolla upp detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar