Den här bloggen har sin bakgrund i att jag själv ville köpa en surfplatta. Men eftersom det fanns så oerhört många surfplattor på marknaden visste jag inte alls vilken surfplatta jag skulle välja. Bra guider var också svåra att hitta. Så nu vill jag hjälpa andra genom att ge dem råd kring surfplattor!

tisdag 8 maj 2012

Artikel om alternativ till iPad hos prisjakt

Att skaffa en iPad lockar självklart många, då det är den mest kända surfplattan. Men om man på grund av iPads höga pris, kopplingen till Apple Store eller av anledningar inte vill ha just en iPad, utan föredrar en annan surfplatta, har Prisjakt (med koppling till Aftonbladet) nyligen publicerat en bra artikel med tips på alternativ till denna platta.
Du hittar artikeln, som jag själv tycker är mycket läsvärd, här.

(även bilden är från Prisjakts artikel)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar