Den här bloggen har sin bakgrund i att jag själv ville köpa en surfplatta. Men eftersom det fanns så oerhört många surfplattor på marknaden visste jag inte alls vilken surfplatta jag skulle välja. Bra guider var också svåra att hitta. Så nu vill jag hjälpa andra genom att ge dem råd kring surfplattor!

måndag 9 april 2012

Fin utmärkelse för nya iPad

Nyligen presenterade nämligen prestigefyllda Consumer Reports i USA en lista över de bästa surfplattorna, enligt deras egna tester.
Enligt denna rapport och lista är nya iPad i särklass bäst av alla surfplattor, och man berömmer även nya iPad väldigt mycket.
Detta är ett mycket gott tecken för alla som funderat på att skaffa en ny iPad, Consumer Reports har nämligen mycket gott anseende i USA efter att ha testat olika konsumentprodukter på ett objektivt sätt sedan år 1936.

(källan)

1 kommentar:

  1. Frågan är om den är värd sitt pris
    Som användare föredrar jag Samsung8,9 före iPad 2 efter en jämförelse och får betydligt mer för pengarna- samlat en del artiklar på länken
    http://www.scoop.it/t/digitalakuten-for-seniorer

    SvaraRadera